Home » » Balairong Seri, Istana Melawati PutraJaya

Balairong Seri, Istana Melawati PutraJaya

Baca entry nyh..takde takde baca entry nyh dulu >.<


Nway before tuh entry nyh dibawah Hits 5, Things that you do yesterday or in malaynyer pekara yang awak buat semalam...ok semalam 13 october yang merupakan malam jumaat, and kalau korang peka malam semalam or we call malam jumaat for sure ada Forum Perdana di tv1..selalunyer mereka buat dekat luar or public but this this time untuk julung kalinya mereka buat di dalam kawasan istana iaitu di Balairong Seri Istana Melawati PutraJaya sempena mesyuarat raja-raja yang ke 225...


Dan benda yang paling best bila aku merupakan salah seorang tetamu pada malam tuh, so as usual lah, nama pown Forum Perdana Diraja for surelah tetamu khas dia merupakan kerabat diraja..dan bertuahnyer aku, dalam bulan ini saja dah dua kali, DUA KALI aku jumpa face to face dengan Agung iaitu Sultan Mizan, first semasa konvokesyen universiti aku dalam entry ini dan kali keduanya malam semalam...


Cakap banyak bohong jer so ushalah gambar-gambar aku semasa aku stalk seluruh Istana Melawati tuh, aku sebagai orang awam bukan selalu boleh masukkan so bila dah dapat masuk jadi perak sikitlah...











Nway tuh jela yang aku nak tunjuk kat korang, so lepas nyh kalau ada yang claim dia pernah masuk istana, aku pown pernah la weyh..huhu


p/s:semua gambar diatas diambil melalui camera Nokia c6-01 aku....


Older post:



 
Web Analytics