Home » » Aku bukan BF kau lah

Aku bukan BF kau lah

Simple and short entry, ok lepas otak dah kusut dengan quiz untuk subjek universiti yang terpaksa aku amik dan memerlukan banyak membaca dan untuk menenangkan fikiran aku lepak formspring..ok, aku memang tak minat subjek yang perlu banyak membaca sebab tuhlah aku prefer jadi student Science Comp yang lebih kepada praktikal...banyak masa dihabiskan depan komputer jerr..#syiokkkkk

Berbalik kepada lepak dekat formspring tuh...dah lama jugak aku tak lepak sana dan tadi time aku lepak aku terjumpa satu soalan dari inbox aku..nway maybe more tuh kenyataanlahkan...terkezut aku woo..





Aku search profile dia, dah takda, nway maybe dia salah hantar kot..papepown untuk puan empunya, satu jer aku nak kata


                "Aku bukan BF kau lah"


p/s:aku ada 2 test dan 1 quiz minggu ini dan aku malas sesangat nak study..

 
Web Analytics