Home » » 11 fakta pelik

11 fakta pelik

Fakta pelik ini, before tuh pleaselah ingat entry ini..


Nway malas sebenarnyer aku nak ceritakan fakta pelik ini because aku bukan suka sangat cerita tentang hal aku or fakta pelik yang ada dalam diri aku, tapi aku suka baca cerita dan fakta pelik dan benar orang lain..heeh..sungguh tak adilll waaaaa..


Nway demi mencapai 22 Perkara Terhebat ini aku listkan jugaklah 11 fakta tentang diri aku but seriusly aku takkan listkan secara detaillah, nanti korang tahu kelemahan aku...baca dan jangan ingat ok :)


Fakta


#1-Takkan tegur seseorang tuh if tak rapat
#2-Rambut aset paling penting
#3-Prefer dengar lagu dari mp3 walaupun time tuh depan laptop
#4-Menyesal url blog nyh ada nama sendiri
#5-Selalu makan bukan sebab kenyang tetapi bosan
#6-Selalu fikir benda yang tak patut difikirkan
#7-Boleh jadi seorang yang jimat dan boros
#9-Tak suka kucing...seriuslyyyy
#10-Sanggup tak makan kalau nak beli sesuatu
#11-Takda langsung game dalam my laptop


Ok dah..to my friend, kalau baca nyh, simpan saja dan ini hanyalah didunia maya...>.<


Older post

1 Kata:

HAHA.OOH.SUKA BACA FAKTA PELIK ORG LAIN JE EYH XD

 
Web Analytics