Home » » Kau memang takde perasaan

Kau memang takde perasaan

As-salamu alaykum...


Serius harini aku rasa memang hari yang paling panjang sepanjang minggu ini, kalau hari-hari sebelum nyh dipenuhi kelas yang tak pernah nak habis, dengan lecturer sibuk nak bagi ilmu yang tak pernah dengar dan mengharapkan agar anak didiknya boleh dapat semuanya...

Lecturer!!
Kami bukan lahir-lahir ada otak bak Mark Zuckerberg lah, yang memang mempunyai otak komputer, kami hanyalah anak Malaysia yang baru tahun dua ijazah...tahun dua!...maknanya lagi 4 final exam aku nak grad, tuh pown kalau lepas tapi kalau nak bandingkan dengan ilmu yang ada sekarang hanyalah umpama budak baru lepas SPM..hurmmm

Tapi tapi entry kali nyh bukanlah aku nak cerita pasal cerita sedih aku time nak dapatkan ijazah nyh dan bukan jugak kehidupan aku di sini tapi tapi....

Tentang gambar bawah nyh..ok kembali kepada mood gembira..haha, serius tiap kali aku tengok gambar bawah nyh aku rasa nak pukul jer dia, tak puas hati!!! sebabnya dia memang takda perasaanlah, ada ke aku punya excited nak amik gambar, dia boleh jer buat muka slumber...nway aku tiap kali nak amik gambar, kat mana-mana jelah mesti excited gila..hahha

Nway gambar nyh aku amik time majlis ulang kedua batch aku dekat Universiti, sejurus lepas tamat tahun satu ijazah, majlis before nyh lepas tamat Asasi, hope majlis nyh leyh buat setiap tahun lah yer..hihi


p/s: Kita keep on usaha, and insyaAllah, Allah akan permudahkan jalan kita kalau kita betul-betul ikhlas nak tuntut ilmu di atas muka bumi Dia ni.

9 Kata:

geletek je mamat tu .. gerenti senyum .. HAHA

hahahaa~~~
dia malu la tu bro, ko hensem melampau dari dia, kekekee~

mamat tuh memang sangat takde perasaan. hahaha

haha , dy mmg heartless bro , lu bagi penampar je ,komfom tersengih sumbing dy . HAHA

dia ikut style orang lama..

bergambar dengan bersahaja...

zaman kita2 aje yang pantang nampak kamera...senggih aje...hehe

 
Web Analytics