Home » » 3 Buffering earning from Nuffnang

3 Buffering earning from Nuffnang

Entry kali nyh aku just nak berkongsi dengan korang rezeki raya...the main reason aku berblog nyh bukan nak mendapatkan duet tapi setelah lama berblogging dan setelah lama aku berkhidmat dibawah Nuffnang, akhirnya Buffering Earning pertama dari Nuffnang menjelma jugak dalam account aku, nway first time tengok macam tak nak post jer pasal nyh tapi memandangkan blog aku pown kekeringan post so aku pown berkongsilah dengan korang..nway bukan 3 tapi 4 iklan yang berjaya lekat di blog aku dan yang terkini 5, nway ada 7:)



Tips??
Kalau korang berminat, leyh lah stalk link bawah nyh and follow segala tips yang ada dalamnya, cosh before this aku dah try banyak tips dari banyak blogger tapi kurang menjadi dan just before hari raya harituh aku jumpa page nyh dan alhamdulillah rezeki raya katakan...maybe Nuffnang nak bagi aku duit raya dengan cara ini..




 
Web Analytics