Home » » UNIMAS bukannya Universiti Sains Sarawak,wahai Utusan

UNIMAS bukannya Universiti Sains Sarawak,wahai Utusan

Assalamualaikum


Sedar tak sedar esok aku akan berangkat pulang ke kampung halaman wooo tapi bukan itu yang aku nak cerita kat sini tapi apa yang aku nak cerita adalah satu berita dekat dalam laman web Utusan Online...ada ke dalam berita tuh boleh sebut UNIMAS sebagai Universiti Sains Sarawak...dahlah UNIMAS tuh Universiti Malaysia Sarawak, lepastuh tak wujud langsung Universiti Sains Sarawak dalam sejarah Universiti-UNiversiti Malaysia...




Ntahlah nak kata tersalah info atau pihak yang bertanggungjawab untuk ruangan dan memaparkan berita tuh tak buat kajian yang mendalam tentang maklumat yang mereka terima...kalau orang yang bergelar pelajar Universiti macam aku mungkinlah boleh perasan tapi amacam pulak orang-orang lain, dahlah publish dekat laman web, ramai kot boleh tengok, buta-buta jer mereka percaya...

Carian google untuk Universiti Sains Sarawak

Nway mungkin semua itu kesalahan manusia, biasalah manusia bukannya sempurna, harap-harap pihak Utusan boleh lah betulkan sebelum ramai pihak yang membacanya..

p/s:Mujurlah bukan Universiti aku;p

7 Kata:

heh. univ msia sarawak kan tu ? adoyai -_-"

ISU HANGAT YANG MEMERLUKAN PENDAPAT. PLEASE -_-" http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/isu-hangat-yang-dingin-time-raya.html

Wah benda macam tu pun takkan tak perasan..kampung dimanakah?

this is my university...nasib ada juga org yg prihatin

ni sah editor main terjah aje ni~

X berkebolehan langsung

wah. memang teliti betul-betul eh. kalau saya tak perasan kot. patutnya kena pastikan betul lah apa yang disampaikan tu. sampaikan info yang tak betul pulak.

 
Web Analytics