Home » » Perempuan yang aku sangat obses

Perempuan yang aku sangat obses

Sebagai manusia for sure ada benda yang menarik perhatian kita bila tengok kaum yang berlainan jenis macam lelaki tengok perempuan dan perempuan tengok lelaki and same goes to me, ada certain-certain point dekat perempuan yang emnarik perhatian aku, so bawah nyh aku listkan benda yang aku obses dengan perempuan:/



Bertudung 
Perghhh...cakap dekat aku siapa yang tak nak bakal isteri dia bertudung, lu sembang sama gua ini jam juga...haha, so bagi aku personally perempuan yang pakai tudung nyh memang first impression aku dekat dia sangatlah baik dan positive, tak kisahlah dia nyh gangster Kampung Dusun ke or kaki pau Malaya as long as dia bertudung, dia memang jadi perhatian aku, nway kalau member aku yang aku dah kenal lama lainlah, kalau dia memang nakal dan bertudung memang takkan lari lah tanggapan aku terhadap dia tapi serious beb kalau aku tengok perempuan bertudung memang aku pandang tinggi terutama yang pakai shawl...heheh, tapi bukan aku nak merendahkan perempuan yang tak bertudung, kalau non muslim takkan nak paksa dia pakai tudung an tapi nyh just personal opinion aku :P


Pakai Jubah
Nyh lagi satu..mak aihhh, tapi untuk kaum perempuan jangan lepas nyh tak nak berjubah pulak, yela orang berjubah sebab nak halang pandangan lelaki tapi lepas baca entry nyh dia tahu pulak yang berjubah tuh lagi menarik perhatian so tak nak pakai lak,bukan macam tuh tapi again personally aku memang suka tengok perempuan berjubah, nway berjubah melambangkan identiti seseorang tetapi tidak melambangkan iman ok...

Berkaca mata
Last but not least!! berkaca mata, bagi aku, same kot macam orang lain...kalau tengok orang berkaca mata nyh sure nampak dia tuh kearah educated person right tapi bukan nak cakap tak berkaca mata tak educated, nway aku tak pakai kaca mata ok...tapi kalau berkaca mata nampak more like sweet..ecehhh..suka la tuh..haha


Nway nyh jela yang leyh aku listkan, benda yang aku obses sangatlah dengan perempuan nyh, nway jangan ban aku yer ;;;;...




p/s:cer try new entry aku: Jangan Sesekali Riak

33 Kata:

owh, adakah itu sy? hihi:D tapi prefer tak kai spek even ros mang pakai spek~ huuuuu~

me too :)
bertudung n spek . but tak lah pakai jubah everytime . kalo ade event , yes .:)

@darkrose~ hahah..lain or lain citarasa tapi spek saya suka..haha

@Syazween Farisya Hasan yeahhh..memang,jubah bukan semua tempat sesuai just pandai memadan:)

:) suka².....
cantik bertudung sebenarnya

haha,kenapa shawl lebih menarik?? ce ulas sikit..nak tau jugak. hewhew.

@cik dila ntah tapi memang menarik maybe sebab kreatif pemakainya

Hehehe.. Normal kan suka wanita camtu.. Ape2 pun semoga dapat jodoh yang baik..

Entry Terbaru 1 : Cerita Putus Tunang
Entry Terbaru 2 : Isu Video Iklan Raya dan Ramadhan

@d_tieah hahha..tapi maybe ada kot yang tak suka, nway tengs yer:)))

jubah. tak dapat kesedaran lagi nak pakai.. ;)

ada can neyh,,bertudung ,berkacamata..berjubah..HAHAHAHHA

saya bercontact lens..just berspek bila mahu kesurau atau kelas2 malam :( ..yang laen fully contact lens..mahu dalam carta tak ?hahhaa,,

about jubah ,student uia kan , xde jubah , tak islamik laa! heeeee

comel heliza..berkaca mata?kalau pakai lense cmne lak tu> hehe

highlighted tentang berkaca mata tu.. hahaha.. cam kenal jerk

aku tak berkaca mate, tapi alhamdulillah educated...

mate terang banyak makan carrot,,,muehehehe

aceceyyyy, sape yg tak suka kalau perempuan gitu kan.... :)

aceceyyyy, sape yg tak suka kalau perempuan gitu kan.... :)

HAHA! anyway mmg betul pun semua yg u tulis nihh :) good luck lah dalam usaha pencarian anda..HAHA! i pon teringin nak pakai jubah tapi bukan sebab bace artikel u nihh..mmg niat tapi belum jumpa jubah yg sesuai..eh?? HAHA!

wahhh..abis la jubah kat pasaran raye taun nie..sume cakap suke pmpn berjubah..weee

singgah dari blog abg ben..:)

HAHA! suka entri ini..lalala~ semoga berjaya dalam pencarian u tuh..i pun nak try pakai jubah tapi still belum jumpa jubah yg sesuai..eh?? HAHA!

Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

weee...itu adalah cf..hehe...jom kenal2..haha..jgn slh faham,,cf dah berpunya..kenal2 dlm blog je..follow awak..:)

suke sgt pakai jubah....lau sedare pg meka..mst mnx tolong belikan..xpun cri kt mesia jubah cm kat mekah...sweet ape pkai jubah ni..^_^

suke entry ni!!! cx pakai spect. haha! *tetibe. abaikan.

hahaha. kena pkai spec scara permanent la mcm ni..
heee

comey sgt2 org yg pakai spek ni..

pakai spec? alahai kalau pkai lens tak nmpk educated ke? HAHA

student skang sume g klas da jrang pkai spek .. sume na becontact lense jew , colourful ag.. hee~ but 4 me , contact lense tu sgt menyusah kn .. kih3 .. biar berspek , n mke tetbe berubah jd bulat pon jnji memudah kn .. hak3 ..


p/s : suke en3 blog nieh .. byk tol sal pompuan .. ^^

 
Web Analytics