Home » » Kalau dah jatuh cinta susah nak bertukar

Kalau dah jatuh cinta susah nak bertukar


Gambar atas tuh adalah Nur Fahtia, heroin drama Stanza Cinta tapi dia takde kena mengena dengan entry kali nyh, jatuh cinta..yeah memang perasaan tapi bukan aku nak cerita pasal manusia tapi pasal kenderaan...haaa!!! kenderaan, for what??? entry aku suka hati kaulah kan...

Nway, kan dalam blog aku nyh dah banyak kali aku cerita aku balik ke Taiping menaiki bas, so kali nyh jatuh cinta aku dekat sebuah syarikat bas nyhlah, nak kemana jer memang pilihan pertama kau syarikat bas nyhlah, bas lain memang tak pergi kalau pergi pown lepas tiket syarikat tuh habis...


So kalau jatuh cinta sukar nak bertukar nyh, apa yang aku nak cerita adalah berkenaan syarikat bas nyh jugak, dah banyak kali buat hal, lambat perjalanan, mentala ku wooo...paling latest bila aku nak balik ke KL dari Taiping, dah la bertolak lambat dari jadual lepas tuh berhenti dekat RnR punyalah lama, siap isi air bas tuh llaaa...


Nak berhenti pown agak2lah lama kan, pastuh berhenti dekat Tanjung Malim pulak nak tukar bas, perghhh menyirap aku, kalau masa aku banyak tak pelah kan tapi aku pown kejar masa...nway banyak kali dah macam nyh tapi tuh la setiap kali nak beli tiket jer aku akan pilih syarikat nyh, nyhlah orang cakap bila dan jatuh cinta, sukar nak bertukar...entahlah..

p/s: berpeluh jugaklah aku time tuh takut2 tak sempat sampai..hahha

PROMOTION: U MOBILEI YOUNGPERODUA

4 Kata:

betul tu..kalau kita dh biasa dgn sesuatu tu, susah nak tukar hehe

haha..jatuh cinta dgn bas..haha..eh org taiping ke?? oo :D

bas transnasional la best! kekeke..

sabar2 ..em..dah lama tak naek bus ..asyik naek flight je :D

 
Web Analytics