Home » » Bersih menurut kacamata aku(lawak)

Bersih menurut kacamata aku(lawak)

Siapa kata BERSIH dah habis haa??? Kali ini aku nak share dengan korang apa maksud sebenar bersih yang kita selalu dengar tuh tapi menurut pandangan akulahkan, gambar dekat bawah nyh menunjukkan makna sebenar bersih yang aku anggap, berpakaian kuning dan membersihkan kawasan...hahaha...mengarut betullah kan!!!

Nway gambar nyh aku curi2 tangkap time lepak dekat Puduraya, lama kot nak tunggu, tiket kot 9.30 pagi 3o julai tapi dah lepak kat sana dari pukul 9.30 malam 29 julai takke 12 jam tuh...so keje2 camnyh la yang menghilangkan kebosanan aku..hahah







p/s: sori yang pak cik dan mak cik, saya curi2 tangkap..heheh

5 Kata:

perghh..mmg bersih lah.lantai siap blh buat cermin..

nih baru betol2 bersih....

wey aku tak penah pi pudu sejak ia menjadi cantik! ciss

aahh kan..sama la pulak kaler baju2 tu kan..hehe

haha..kesian doe pakcik makcik tuh jd model ta berbayar kau :D

 
Web Analytics