Home » » Benda pantang time aku layan movie

Benda pantang time aku layan movie

Pantang gila aku kalau time aku layan movie ada jer orang datang tanya soalan pelik-pelik, dan lagi teruk bila ada orang ramai tengok movie sesame tapi nak jugak tanya aku...erghhhh, nway before nyh aku tak tahu nak expresskan macam mana tapi lepas aku tengok v-log nyh baru senang aku nak gtaw kat sesape yang kacau aku tengok movie....

Hahahhaha, serious aku tengok video nyh memang aku gelak besar gila cosh apa yang dia lakonkan balik memang betul berlaku dalam kehidupan seharian kita bila kita tengah syok-syok tengok movie sorang-sorang pastuh ada member kita datang and ask we all so many question about that movie...

So banyak cerita japg tak besh plak korang nak layan video nyh papepown korang layan jela sendiri erkkk:P


p/s:tawaran ruang banner free macam dekat Entry Ini still ada, dan terima kasih kepada yang dah letak, so kepada yang belum...all yours:p

8 Kata:

tak dinafikan, selalu jadi camni. hee

http://hafizilmi.blogspot.com/2011/08/isu-cik-anon-lagi.html

style kot. ada jeh idea nak melakonkan balik tuh. hihi. tapi memang ni lah yang terjadi. tapi selalu kawan2 saya dah pesan awal2, jangan cakap apa apa kalau dah tengok. huhu. kdg2 saje nak usik org. bukan secara tak sengaja.

hahahaha..lawak2..ape lah yg lawak sgt sampai dia gelak mcm tu..kalau ngn kawan2 tu rilek jela..klu dorg dok tnye soklan ke ape..jwb tak tau je..klu dorg dok cerita, ngangguk je la..

kalau susah sgt..tgk movie kat dlm bilik besi...senng xde sape kaco..huhuhu

http://myzelaries.blogspot.com/2011/08/bonus-malam-nuzul-al-quran.html

hahaha... layan sorg2 mmg syok... feel.. :D

 
Web Analytics