Home » » Apa yang perempuan sembang time berkumpul

Apa yang perempuan sembang time berkumpul

So jom kita tengok apa yang perempuan sembang or cakap ketika bersama...Kalau before nyh aku dah cerita pasal lelaki dalam Apa Yang Lelaki Sembang Time Berkumpul kini aku ingin bicara tentang perempuan pulak...


Nway apa yang bakal aku listkan ini bukannya merepek or saja-saja aku letak ok, walaupun aku nyh seorang lelaki tapi aku sudah dapatkan bantuan rakan twitter aku iaitu @abcdEYQA dan @NazihahAnuar so for surelah apa yang bakal aku cakap nyh betulkan, jangan cakap aku memandai ok, aku ada bukti bawah nyh...

So kalau perempuan nyh berkumpul tak banyak beza pown macam apa yang lelaki sembangkan, so korang checklah bawah nyh yer..

#1-Lelaki
Macam lelaki jugaklah, benda yang diorang akan sembang adalah tentang kaum yang bukan dari jenis mereka, lumrah alamlahkan...bagi aku maybe diorang bercakap tentang lelaki mana yang hensem or syok sendiri or lelaki yang mereka dah dump maybe jugak lelaki yang bakal mereka inginkan, so kalau korang lelaki dan pernah didump or apa2 oleh perempuan jangan peliklah kalau ada perempuan yang lain tahu mengenai korang:)

#2-Artis
Haaaaa....nyh serius memang tak boleh dipisahkan, perempuan dan artis...dan for sure artis yang selalu disebut2 diorang berasal dari Korea tuh, dan negera lain dan lastly maybe baru from Malaysia...kalau tak takdelah K-pop tuh boleh cepat jer famous dekat Malaysia kan...

#3-Fesyen
Hahaha...kali nyh memang aku pukul laju-lajulah kalau ada yang tak setuju dengan  yang ini, kalau tidak takkanlah lelaki selalu merungut yang perempuan lebih banyak membuang masa time shopping, 2,3 jam tak cukup beb, mau 3 stengah jam..hahah..dan untuk ini maybe diorang sembang pasal new trend or shawl!! yeah I like it....untuk perempuan yang obses dengan shawl aku nak gtaw korang yang aku obses pula dengan korang..hehehe

Ini jela yang aku dapat berdasarkan survey yang aku lakukan...so kalau lepas nyh kalau ada sekumpulan perempuan yang lepak sama-sama dan rancak gila berbual korang kaum lelaki, aku sekalilah dah tahulah apa yang mereka bualkan..

p/s:ada tak perempuan yang nak sembang pasal aku or blog aku :))

4 Kata:

Fesyen?bila mmber cakap pasal tudung dok lilit cr ni cr tu la..nk pakai bju ni la nk pkai bju tu la..nk g shopping ni la shopping tu..What did i do?Senyap terus..hahaha

If aku dgn sorang je bestfren aku, kitorg lebih sembang pasal bende bodoh yg kitorg penah buat,nothing seriuS. Bcoz bile kitorg hAng out duA org,wejust WANT to burst evrything out ! Laugh out laudddddd ;D ;D ARTIS? NEHHHH~

satu lagi, sembang pasal resepi. LOL :p

hehe, sembang pasal jiran xde ker..hehe
nice blog, da folow tq :D

 
Web Analytics