Home » » SEBAB GF NAK PUTUS DENGAN BF: PART 1

SEBAB GF NAK PUTUS DENGAN BF: PART 1


Berbalik kepada tajuk entry aku kali nyh, apa yang aku nak cerita adalah sebab dan musabab apa yang membuatkan wanita nyh fikir nak putus dengan teman lelaki dia, berdasarkan apa yang aku nampak dan alami disebabkan banyak sebab dan musabab dia so aku pecahkan by part supaya korang boleh jadi loyal reader kepada blog aku yeahh =)

Untuk part pertama nyh aku rasa sebab perempuan nyh minta putus dekat teman lelaki dia apabila lelaki nyh tertarik dengan teman baik or kawannya yang sangat seksi or cantik, nway seksi itu menggoda tetapi cantik itu subjektif ok! =)

Kaum perempuan nyh memang pantang kalau diri mereka dibandingkan terutama dengan kawan mereka sendiri, so kalau korang rasa kawan teman wanita korang cantik dan korang still sayangkan teman wanita korang aku rasa adalah lebih baik korang simpan sahaja pendapat tuh dan buang jauh-jauh dan untuk pengetahuan aku dan kaum lelaki yang lain, itulah salah satu sebab cemburu perempuan...

Kalau kita fikir balik mana mungkin kaum perempuan akan terima gurauan macam tuh sebagai satu gurauan kerana kalau kita pown akan marah-marah bila teman wanita kita puji kawan baik kita an dan untuk jangka masa panjang ianya akan menghakis kepercayaan perempuan terhadap kita jer...

p/s:nyh yang orang cakap "my friend girlfriend" =)

3 Kata:

memang pantang kalau BF kite banding kan dengan pomwan laen ,. adessss~

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/jadi-popular-hanye-dengan-1-click.html

pehh . kalau lah chek ade BF gitu , mmg chek tinggalkn aje . tak gune ade BF gitu :((

lpas ni kna hati2 skit la...kekadang nk express feeling ttg keberadaan kecantikan...tu jewww...

 
Web Analytics