Home » » PERANGAI KUCING DAN MANUSIA :NAUZUBILLAH

PERANGAI KUCING DAN MANUSIA :NAUZUBILLAH

Kucing tiru perangai manusia atau manusia tiru perangai kucing pown aku tak taw tapi yang sure apa yang tersirat melalui kedua-dua gambar yang kat bawah nyh memang menerangkan maksud yang sama, nway tergelak jugak aku time jumpa gambar kucing dekat bawah yang hampir sama dengan gambar orang yang memang dah familiar dah...

So dalam kehidupan ini, curang memang dah berleluasa bukan saja dalam kalangan manusia tetapi jugak kalangan haiwan,nway korang tengok jela pic bawah nyh =p


Gambar nyh memang dah familiar aku rasa, dah banyak tayang dekat memane blog dah dekat blog aku pown ada jugak., Sebab Gf Nak Putus Dengan Bf: Part 1

So kalau korang tengok gambar kucing yang dekat atas nyh, apa komen korang lak, same jela maksud yang ingin disampaikan oleh gambar yang first tuh..so kesimpulan yang aku reka sendiri ialah, kucing pown dah makin pandai..hahah

p/s: kucing, kucing , kucing oh kucing =p

4 Kata:

Lame x jenguk blog!! sorry yek busy skit!! kucing?? hahakz pelik je entry nih!!

http://mat-jungle.blogspot.com/

tengah tu anak kucing kot...fmly kucing tewwww....

alolooooo ,. comel nye kucing 2 ,. tapi kan ,. nie sume ber gantong pade pemikiran masing masing la ,. kalau die bijak ,. ad akal ,. boleh pikir ,. kalau da xsuke ,. cakap jar teros terang ,. xperlu selindong selindong ,.

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/adore-with-him.html

haha..nampaknya perangai kucing lebih open dari manusia..

 
Web Analytics