Home » , » Melawak itu anugerah

Melawak itu anugerah

Seabut satu Kl ehh, Malaysia, ehh satu dunialah dengan perhimpunan Bersih 2.0 yang start semalam, entah berapa lamalah nak berlanjutan dan maybe negara lain tengah tertawakan Malaysia dan tunggu nak serang jer...


Ok...berbalik kepada tajuk entry aku and kalau before nyh dekat blog my friend, dia dah bercerita tentang berenang itu anugerah, kini aku pulak nak jugak bercerita tentang anugerah tapi bukan berenang, ini pasal melawak, aku yakin ramai yang sokong apa yang bakal aku cakap nyh…

Ini kerana tak semua yang berkebolehan berlawak macam aku punya idola yang tak berapa idola, Mat Sentul…dan dengan cara melawak pun kita boleh tahu siapa kawan dan siapa yang tak boleh jadi kawan. sekarang, aku rasa member-member dekat upnm nyh  memang yang terbaik pernah aku ada. tak macam sekolah. tak macam rumah. diorang memang pandai melawak tapi ada yang sampai minta penumbuk..

Tapi sayangnya, bagi aku walaupun sudah dekat dua tahun lebih dikelilingi pelawak-pelawak yang terhebat di kolej ini tapi aku masih tak mampu untuk berlawak dengan kaki sendiri, ia macam kalau korang kat tempat sunyi pastuh korang buat something yang boleh memeriahkan tempat itu, kata kunci or hidayah untuk berlawak masih belum sampai dekat aku dan berbalik kepada tajuk entry nyh, memang aku setuju full percent yang bukan berenang saja satu anugerah tapi melawak juga satu anugerah..

Papepown melawak itu boleh tapi kenelah menjaga hadnyer jangan sampai mengaibkan orang lain sudah, nway melawak itu memang satu anugerah =p


p/s: serabut dengan perhimpunan Bersih 2.0 sekarang nyh dan jangan lupa lepak facebook ini Kronologi Ferdaus Blog

5 Kata:

hahah!! zyla mmg suka org yg buat lawak sbb zyla pun suka ketawa.. :")

nak jugak.. seb baik ade link aku hahaha

gilaa aah vid tuh.. tu namanya lawak tak jadi.. nak buat lawak, naya plak jadinya..

hohoho..semua manusia ada diberi kelebihan..yang penting bersederhana dalam semua perkara..lawat2 la blog teman kalau nak cari henpon baru atau beli baju kurung untuk raya..tq

http://lubuk-barang-murah.blogspot.com

 
Web Analytics