Home » » KORANG BACA NYH, SELESAI TANGGUNGJAWAB AKU

KORANG BACA NYH, SELESAI TANGGUNGJAWAB AKU


Nway aku dapat ilham untuk publish entry ini adalah dari gambar atas ini iaitu status facebook salah seorang member universiti aku, untuk korang yang malas nak besarkan gambar atas nyh, status tuh berbunyi:

Informasi -15 Sya'ban jatuh pada tanggal 17 Julai 2011(Malam Nisfu Sya'ban pd hari Sabtu tgl 16 Julai 2011 Malam Minggu bermula terbenamnya matahari)
Rasulullah bersabda: "barang siapa yang mengingatkan sesama kita tentang kedatangan bulan ini. Maka api neraka haram baginya.

So lepas baca status tuh aku terpanggil untuk mengingatkan korang tentang kedatangan peristiwa yang menunjukan kebesaran ALLAH iaitu nifsu syaban, berdasarkan bacaan aku tentang bulan nyh, pelbagai amalan sunat yang leyh kita lakukan demi mencapai keredhaan ALLAH....

So untuk korang yang still kurang ilmu pengetahuan tentang nifsu syaban macam aku nyh korang leyh stalk link bawah nyh, aku dah mengingatkan korang, korang bila lagi???



p/s:ada lagi satu benda yang aku nak kongsi dengan korang..facebook: Click Here

3 Kata:

terima kasih publish entry sebegini :) may Allah bless you

malam nie lepas magrib bace la yassin 3 kali yer ^^

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/saturday.html

 
Web Analytics