Home » » KEAJAIBAN PEREMPUAN: PART 2

KEAJAIBAN PEREMPUAN: PART 2

Kalau sebelum ini aku dah ceritakan first keajaiban perempuan dalam part 1:KEAJAIBAN PEREMPUAN: PART 1 kini aku nak sambung balik apa yang aku rasa benda kedua yang ajaib dilakukan oleh kaum yang selalu dianggap lemah dan perlukan bantuan kaum adam...


Kalau before nyh aku ada selitkan video tapi kali nyh aku selitkan gambar jer tapi gambar nyh copyright aku ok, no from Mr Google, nway gambar nyh aku snap time dekat Stesen Bas Shah Alam time aku nak naik bas balik ke Taiping...tak ada apa yang special pown dalam gambar tuh dan seorang pekerja Alam Flora sedang membersihkan kawasan sekitar stesen tuh tapi yang buat aku kagum adalam pelaku itu adalah perempuan...

Memanglah selalunyer tukang cuci nyh adalah perempuan tapi yang membuat hati aku berasa kagum adalam seluruh kawasan stesen tuh dijaga oleh perempuan ini dan tiada pown seorang lelaki yang aku perasan, dan nway dah banyak kali aku baik bas dekat stesen bas ini dan setiap kali aku berada disini aku kumpa dia...

Dan, moral of the story, walaupun kerja itu kerja berat tapi mampu juga dilakukan oleh kaum perempuan ini...

p/s:susah hidup bila kumpulan kita nyh orang tak suka...

2 Kata:

perempuan boleh menjadi lebih kuat dari seorang lelaki bila dia berada dalam keadaan terancam atau terdesak. dan permpuan juga lebih kuat mentalnya dan lebih tahan sakit berbanding lelaki. kerana itu perempuan ditakdirkan menjadi ibu ;)

Bila Perempuan Dah Hilang Minat Pada Kau
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

 
Web Analytics