Home » » Keajaiban perempuan:part 1

Keajaiban perempuan:part 1


Hurmm, maybe dalam dunia nyh kaum hawa dilihat sebagai lemah dan memerlukan lelaki dalam apa-apa perlakuannya namun kita maybe lupa disebalik kelemahannya terselit seribu keajaiban yang belum tentu setiap lelaki mampu melakukannya...

Banyak keajaiban yang dapat kaum hawa nyh lakukan tapi untuk part 1 aku tunjukkan kat korang apa yang aku jumpa di Youtube dan aku merasa kagum dan aku labelkan sebagai keajaiban, bagi akulah, kerana belum tentu semua kaum lelaki terutamanya aku mampu melakukanya:)

(actually entry nyh ada satu video perempuan sedang bermain gitar tetapi sebabkan perempuan tuh terlalu menghairahkan, aku decide untuk tak nak menyebarkannyalah)

p/s: berbelah bagi jer aku sekarang nyh..adoii nak pilih Lisa Surihani or Siti Saleha erkk..

10 Kata:

‎"kelebihan wanita tak siapa yang tahu, tapi yang pasti dia tetap indah, pernantian ini pasti akan membuahkan hasil... cinta tak datang kalu tak dicarik... "

yup...kaum hawa inilah yg menyempurnakan hidup lelaki...best kan :)

http://mat-jungle.blogspot.com/

no women no cry..

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/07/isteri-tomok-newboyz-cun-doe.html

skunk ap ap keje laki pomwan boleh buat ^^

moh la terjah entry ter baru zana =)
http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/tips-tidur-nyenyak.html

tak sume pompuan lemah..huhu..

alamak ade letak video ke ?
dem tak boleh tengok
T____T

mmg pun indah kan kalau da pakai baju macam tu... buat nafsu lelaki naik jerk....

 
Web Analytics