Home » » Baru sign in twitter, nak berlagak

Baru sign in twitter, nak berlagak


Khamis, 6 hb Januari 2011.Tarikh keramat inilah untuk pertama kalinya aku bertweet di Twitter, time tuh jahil lagi bab-bab Twitter nyh, join pown just tertarik dengan cara dia berjalan yang lain sangat dari facebook, berbekal ilmu yang aku sempat tuntut dari Bear, akhirnya aku berjaya jugak menjadikan Twitter nyh sebagai 2nd account favourite aku sekarang nyh selepas blogger.com…

So dah 179 hari aku bertweet dan setakat nyh dah 2450 tweet yang aku dah tweet dan 489 follower yang berjaya aku pikat hati mereka untuk memolo aku, so kalau korang yang  ada account twitter dan lupa bila pertama kali korang join Twitter, korang boleh check out link kat bawah nyh:


Nway kalau dah ada account Twitter tuh jangan lah lupa memolo aku aw:


p/s:baru lagi aku dalam Twitter nyh yer…



6 Kata:

wuhuuuuuuuuuuuuuu.......jum bertweet

aku pun ada twitter. tapi tak paham. heh so dibiarkan begitu saja. :D

ada twitter tapi jarang buka..
sebab tak ramai kawan yang suka twett2..depa suka fb lagi..:p

saya takde twitter...

tengok macam best jee...

nnti tryla guna... :)

http://mat-jungle.blogspot.com/

ajar laa bertwitter jugak :(

 
Web Analytics