Home » » World blogger and social media summit 2011

World blogger and social media summit 2011

Sepatutnyer aku publish entry nyh minggu lepas tapi disebabkan masalah gambar yang berada nun jauh disana terpaksa aku tangguhkan sehingga hari ini, so apa yang aku nak cerita adalah persidangan World Blogger and Social Media Summit 2011 yang diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada 15 dan 16 jun 2011, for your information aku ditaja oleh my college, Unniversiti Pertahanan Nasional Malaysia untuk kesana, so satu peluang untuk akulah an as a blogger..

Tak banyak pown yang aku nak cerita time kat sana selain aku sempat berjumpa Dato' Seri Utama Dr. Rais Yatim pada hari pertama dan sepatutnyer hari kedua aku dapat jumpa Tun Dr Mahathir tapi time tuh dia tak sihat so tak dapat hadir dan meranapkan impian berjumpa tokoh idaman aku…

Nway keunikan sesuatu benda tuh tak hanya dapat digambarkan dengan kata-kata so korang enjoy jela picture kat bawah nyh yang datangnya dari Facebook Advertlets Malaysia


Persidangan kali ini dianjurkan oleh My Events International Sdn Bhd (My Events) dengan kerjasama Cyber Security Malaysia dan benda yang paling menggembirakkan apabila last day kat situ aku berkesempatan berjumpa abg Ben Ashaari:))…

 
Web Analytics