Home » » Seorang bergaduh, dua juta yang datang

Seorang bergaduh, dua juta yang datang



Ok, entry kali nyh bukan aku nak cerita pasal moderm p1 Wimax aku yang baru yang baru aku tukar dekat centre dia dekat Petaling tapi cerita tentang apa yang aku lihat time on the way aku balik dari Petaling, so as usual dari kalau naik LRT dari Petaling memang tak boleh sampai terus ke Sg. Besi so aku terpaksa tukar aliran dekat Masjid Jamek...

Apa yang aku dapat?? haa, orang ramai gila berkumpul didepan Cimb Bank, Masjid Jamek...aku tak tahu sangat apa yang berlaku cosh aku tak lepak lama, buang masa beb tapi apa yang aku lihat ada seorang budak perempuan yang tengah menangis sambil pegang pipi dia dan seorang pak cik yang tengah marah-marahkan seorang budak lelaki nyh...

Yang terlibat seorang dua jer tapi yang takde kena mengena sampai berkumpul tuh pulak yang ramai, tuh la yang menunjukkan sifat curious or ingin tahu rakyat Malaysia nyh tinggi woo, pantang tengok orang berkumpul sikit jer nak join jugak, yang tak boleh blah ada sebuah motosikal nyh yang sanggup patah balik ikot lawan arus semata-mata nak join orang ramai berkumpul...adoiii

p/s: currently at #bloggersummit

5 Kata:

Biasa la tue...nak tau jugak apa yg jd kat sana...:D

mesti budak pompuan tu kena penampo ngan dak laki tu or pakcik tu.
budak bawah umo ke?

bese la 2 ,. busy body la kate kan :P

kalau aku, ignore je. malas nak layan. haha

 
Web Analytics