Home » » Perempuan itu tak cantik tetapi indah

Perempuan itu tak cantik tetapi indah

Ok, pagi tadi jew aku dah dengar seorang perempuan nyh marahkan lelaki kerana sepanjang dia lalu dekat kedai tuh, lelaki nyh asyik tengok dia jer, adoii tak pasal-pasal kene maki hamun tadi...entahlah nak berpihak kepada siapa an, tapi bagi aku padan mukalah dekat lelaki tuh siapa suruh kantoi tengok orang an...hhaha

Nway untuk pengetahuan pihak perempuan, lelaki nyh memang dilahirkan dengan perasaan yang kuat terhadap wanita, dah lumrahlah an lelaki ada perasaan kepada perempuan..

Oleh sebab perasan yang kuat itulah kami kaum lelaki suka sangat melihat perempuan, takkan nak melihat lelaki pulak an, so biasalah if lelaki asyik nak menjeling wanita atau mencuci mata di tepi pantai atau swimming pool dan layan majalah Playboy!, ok takde kena mengena, dan apabila seseorang lelaki tuh melihat perempuan bukan sebab dia merasakan perempuan itu cantik tetapi melihat kejadian Allah yang menjadikan perempuan itu sungguh indah dipandang...

So apabila lelaki menjeling perempuan tak kelip-kelip and ternampak pape dekat perempuan dan ter”kantoi” pulak, aku rasa maafkan saja,  kaum lelaki ini terutamanya aku memang tak sengaja nak melihat pape dekat perempuan, aku suka tengok perempuan dan aku merasakan kejadian perempuan itu sangat indah!

p/s:maafkan saja:)

4 Kata:

hehe.....ada betulnye ape y di kate..haha

uiksss.....tak leh pandang lama2! dose

hohoho sebab itu lelaki dibenarkan utk berkahwin smpai 4 org ;D
kerana itu lumrah seorang lelaki..

 
Web Analytics