Home » » KEPUTUSAN PENUH FINAL PIALA FA 2011(KELANTAN VS TERENGGANU)

KEPUTUSAN PENUH FINAL PIALA FA 2011(KELANTAN VS TERENGGANU)





Sebentar tadi telah tamat perlawanan akhir Piala FA Malaysia 2011 yang melibatkan pasukan Kelantan dan Terengganu, ramai antara kawan-kawan aku disini semua support Kelantan, Terengganu?? adelah kot sikit-sikit...walaupun aku tak berada di stadium and berada di kedai mamak jew aku boleh rasa kehangatan merah tuh..hahah


Ok, aku tahu korang taknak dengar aku membebel panjang2 pasal kedua-dua negeri nyh cosh aku pown bukan tahu sangat so keputusan penuh tadi, kita dapat tahu yang Terengganu memenangi Piala FA 2011 dengan jaringan: 


KELANTAN:1 VS TERENGGANU:2


Gol pertama Kelantan memang cantik gila yang dijaringkan oleh pemain yang memakai jersi no 12 pada min 77, aku tak kenal sangat pemain nyh so aku boleh bagi no jersi jela, and first gol Terenggannu yang memang mengecewakan Kelantan, mana tak nyer dah la seminit before full time pastuh gol sendiri lak tuh, adoii...

so the winning goal dijaringkan pada min 109 oleh pemain yang memakai jersi no18, superb gila Khairul Fahmi pown tewas..

So tahniahlah kepada Terengganu...
peteh ganu peteh!!

0 Kata:

 
Web Analytics