Home » » KEPUTUSAN KONSERT AKHIR AF9

KEPUTUSAN KONSERT AKHIR AF9




Salam semua, ok selepas semalam aku dah updatekan pasal final piala FA, so malam nyh ada satu lagi final iaitu final Akademi Fantasia 9...so seperti af yang start lepas tahun 2009, akademi nyh memang aku tak ikut langsung, pelajar pown tak kenal sangat, kalau before spm tuh ada ar gak follow tapi lepas spm and masuk pulak UPNM, memang jarang gila ah tengok af nyh tapi untuk korang aku update jugaklah result untuk final malam nyh...

Senarai lagu:

Fina-Satu Harapan(Jaclyn Victor)
Azri-Ku Tak Bisa(Slank)
Lena-Dunia(Bunkface)
Hazama-Pukau(Tomok)

Single terbaru:

Fina-Menangis Lagi
Azri-Niskala
Lena-Sisa Kisah Kita
Hazama-Cinta Teragung

Tak banyak yang aku boleh gebang dekat korang semua tentang persembahan malam nyh because aku tak follow langsung final malam nyh dan aku pown tahu yang korang tak nak dengar sangat aku membebel banyak-banyak pasak final nyh...


Orait berikut adalah keputusan Akademi Fantasia 9 Konsert Akhir


Juara: Hazama
Kedua: Lena
Ketiga: Fina
Keempat: Azri 

So tahniahlah kepada Hazama because menang title juara af9!!

 
Web Analytics