Home » » Jangan baca kalau nak hina

Jangan baca kalau nak hina

Dah berbulan blog aku nyh berada di laman maya dan banyak jugak cerita aku, cerita kawan-kawan aku dan cerita disekeliling aku dah publish lalu menjadi tontonan ramai namun adakalanya aku pernah jugak terfikir, siapa yang akan buka dan baca blog picisan aku ini? adakah pembaca aku menerima seadanya bahan tulisan aku or mereka tak suka kehadiran penulisan aku...

Dah banyak komen dari kawan-kawan sekitar aku yang menerima kehadiran blogger dan tak ketinggalan juga ada yang memperlekehkan blogger namun apa yang merendahkan mereka apabila mereka merendahkan blogger namun dalam terang-terang mereka menjadikan laman blogspot.com sebagai bahan bacaam utama...

Bagi aku, kalau setakat bukak blog orang lain dan hendak merendahkan atau menghina lebih baik dont ever ever stalk any acc in blogspot, aku berbicara begini kerana aku rasa setiap pemilik account di blogspot ada hak peribadinya sendiri untuk menulis apa yang terlintas apa yang terlintas dihatinya...

So to "anyone" yang sekadar nak memerli "sesiapa" aku rasa lebih baik tak payah bukak baca blog lah an...

p/s: rintihan peribadi rakanku yang baru memujudkan acc di blogspot.com :)



4 Kata:

aah, pedulikan pe org nk kate. klu dia bg kritikan mbina xpela. klu org tu setakat nk kutuk, wat xtau je. penat nnti, dia diam la. huhu.

err... type sikit kt situ... 'memujudkan'? (ke sengaja?)

betul gak tuh,suka hati lah nk tulis apa pun dia punya blog dia punya cerita dia pasal le kan =)

yes, totally agree.kita manusia biasa, xboleh nk puaskan hati semua org.so for those haters, xpyah masuk blog org lain semata2 nask cari bahan untk kutuk org.get ur own life! :)

biasa la ..tak semua orang suka apa kita buat. terpaksa terima. lawan dengan berhemah. jgn api lawan api nanti susah jadi nya ..

 
Web Analytics