Home » » First exchange banner

First exchange banner




Hurmm...hari ini sejarah tercipta apabila buat pertama kali nya aku banner yang aku buat sendiri menggunakan Photoscape berjaya berada di blog orang lain, kalau sebelum nyh main tukar link untuk letak di bloglist tapi kali nyh tukar banner lak...


So memandangkan aku tukar banner nyh untuk pertama kali so aku berhajat untuk menghadiahkan gerangan insan yang sudi letak banner aku di blognyer dengan award bawah nyh...








Jarang nyh aku nak berkongsi blog orang lain dekat blog aku kerana aku rasa blog aku belum cukup famous untuk mempromosikan blog orang lain tapi disebabkan aku happy hari ini aku berkongsi jugaklah...

So if korang teruja nak tengok banner aku dekat blog dye,click sini SEPAK !!

And if korang nak join Cik Tasya letak banner aku dekat blog korang leyh amik banner bawah nyh:))






Photobucket






So jangan malu-malu nak copy yer, and if kalau korang nak exchange dengan aku just let me know ok...

p/s:thanx to her:)

 
Web Analytics