Home » » Cara aku tengok perempuan

Cara aku tengok perempuan

Yeahhh, dah memang terbukti yang lelaki lagi sikit dari perempuan dalam dunia nyh an tapi kenapa erkk still ada lelaki yang mengeluh takde pasangan, takkan takde perempuan yang berkenan dihati or ada perempuan yang tak mampu menarik minat perempuan tuh so macam mana gaya lelaki tuh tengok seseorang perempuan itu erkk...


WILL YOU MARRY ME?..:)
Bagi aku as a man, aku suka sangat tengok personaliti perempuan tuh, because bagi aku dengan personaliti tuhlah boleh memikat memane lelaki dan bagi aku, dari personaliti yang terbaik sure akan wujud confidence level yang tinggi...
 
Second yang aku suka sangat dan aku selalu sebut dekat adik perempuan aku ialah penampilan, kalau muka bak sampah tapi cantik macam aku nyh tapi if dikenakan dengan penampilan yang betol, cun sehhh because cantik tuh kan subjektif....


Lelaki kan selalu sebut yang tak semua lelaki mementingkan wajah. Tetapi apa yang tak boleh aku bangkang ialah gelaran "mata jalanan" kepada lelaki, memanglah ada seteng-seteng lelaki yang suka memerhatikan wanita yang seksi, lagi-lagi if perempuan tuh pakai pakaian yang menghairahkan... 


Konkluksinyer aku rasa for surelah tidak semua lelaki yang letak fizikal seseorang wanita itu dekat tingkat teratas kerana of courselah, cantik itukan subjektif...



p/s:dah banyak lagu aku boleh ikut tempo dia time karaoke:))

12 Kata:

kadang2 perempuan tak nak dekat sesorang lelaki bukan sebab penampilan ataupun personaliti dia tetapi kadang2 sebab hati dia memebg tak boleh nak terima lelaki tersebut

hehe...tol tu...perempuan mmg kne jage penampilan..tp jgn telebih sudah lah kan :)

yup..sokong lu der..penampilan tu penting..ak lagi suke kalo perempuan tu bleh berdikari...

sexy di situ..

feel free to visit me k...

ko suka tgok pmpn cantik ke ?ekekekekkeke

hahaha... macam ade kena mengena ngan perbincangan kita jerk

macam ada kena mengena ngan perbincangan kita 2 ary jerk

akhlak bole melambangkan kecantikan seseorang wanita itu ;)

jyeah..cantik itu subjektif..like this post ;)

HAHA tp first ranking tetap perempuan cantik an?

of courselah, cantik itukan subjektif!hee~ nice :)

 
Web Analytics