Home » , » Astro tarik balik kejuaraan Sepah

Astro tarik balik kejuaraan Sepah

Hurmm, di pagi sabtu yang indah nyh aku rasa semua penduduk Malaysia kecuali yang memang hidup bawah tempurung jew dah tahu yang kumpulan Sepah yang salah seorangnyer merupakan suami kepada penyanyi Siti Sarah telah memenangi Maharaja Lawak musim pertama semalam...


Tapi berita menyedihkan apabila lepas jew Sepah menang, 3 or 4 jam lepas tuh Astro mengadakan sidang media kepada seluruh penonton Astro untuk menarik balik kejuaraan yang dimahkotakan kepada Sepah malam semalam...


Tapi korang semua jangan risau kerana sebentar tadi aku ceritakan apa yang aku alami dalam mimpi aku semalam, mimpi jer yang real-real memang Sepah menang...aku bukan nak buat-buat cerita tapi betul-betul semalam lepas aku tengok maharaja lawak aku terus tidur and pagi nyh aku cam terkejut sikit and terus cek internet, alhamdullah semua tuh hanya mainan tidur aku :))


Actually aku tak layan sangat Maharaja Lawak nyh and aku tengok bila roomate aku bukak and tergelak sekali la jugak, tak follow sangatlah...tapi berdasarkan apa yang kawan-kawan aku cakap lawak Sepah nyh konsisten sehinggalah malam final semalam, so memang layaklah Sepah menang semalam walaupun ramai yang agak Jozan akan memang...


Dan apa yang aku tahu peratusan semalam tak jauh sangat antara Sepah dan Jozan iaitu 4% jew dengan Sepah(64%), Jozan(60%), Nabil(52%) dan Jambu(46%), so memang dah rezeki Sepahlah malam tadi, papepown layan ke persembahan Sepah malam tadi:)


 




Untuk peminat Sepah, korang boleh bersama peminat-peminat Sepah yang lain dengan like page nyh..SEPAK !!

13 Kata:

haha ,. buat suspen jar =='

moh ler ke entry ter baru zana ^^
http://syazanasani88.blogspot.com/2011/06/atasi-kekecewaan.html
tolong zana sekali yer lepas bace entry =)

sepah dapat bawa pulang rm 350 ribu tuh

my favourite JOZAN x menang..hukhuk..
sadis2..pe2 pun Sepah pun ok jgak..=)

saspen je tajuk. mcm tgk cte seram, tp last2 mimpi je. haha

Nak gugur jantung mak baca tajuk entry kau tau! haihhh

ingtkn btol la td. heeh.. terbaeik r sepah

ingatkan betul2..:)

nadia promote blog anda di sini >>Miss Nadya Promote Blog Part 5

aku diperdaya. seronoknya T.T

baca tajuk entry ...terpelanjatttttt ooohhhhhhh hihi

Blogwalking! Visit dan sudi follow my blog! Notice me about that! :D

Jambu!!!!!!!!!!!!!!!

ingatkan betul2 la td..adess
btw,tahniah sepah.. mmg layak!!

sikit nak gumbira dh bc tajuk td..nak jozan =__=

 
Web Analytics