Home » » Apa yang aku dapat dari blog: Part 2

Apa yang aku dapat dari blog: Part 2

Kalau part pertama, aku ada cerita pasal kawan baru :APA YANG AKU DAPAT DARI BLOG: PART 1 so untuk part kedua pula aku nak cerita pasal kepuasan, so entry kali nyh, apa yang aku dapat dari blog adalah kepuasan...
So untuk yang tidak memiliki their own blog dan jarang-jarang menulis sure tak dapat nak bayangkan apa yang aku nak cerita nyh because bagi aku selepas aku wujudkan blog aku nyh jer baru aku dapat rasa kepuasan semacam nyh...
Ia samalah macam kita menjawab kertas exam yang berunsur penulisan kerana selepas kita berjaya menjawab dan berjaya mencurah segala-galanya untuk soalan tuh sure kita akan bersyukur lalu berasa puas tuh yang ada sesetengah karangan kita nyh lari dari format apabila dah tulis berjela-jela dan terlalu banyak idea sangat...
Bagi aku setiap entry yang berjaya aku publish aku rasakan satu kepuasan kerana tidak hanya berjaya memikirkan apa yang nak aku tulis tapi berjaya mencurahkan dalam bentuk karangan kecil...
Dan kepuasan menulis di blog tak sama macam menulis di facebook, ok:)
p/s: satu lagi kepuasan aku dari blog ini

0 Kata:

 
Web Analytics