Home » » Apa yang aku dapat dari blog: Part 1

Apa yang aku dapat dari blog: Part 1

Salam, hari ini memang hari melekit seblok aku kerana start pagi tadi air kat blok aku kering and terpaksa aku berhijrah ke blok lain semata-mata untuk mandi dan so on tapi kali ini bukan aku nak cerita pasal takde air tapi apa yang aku dapat dari blog...
Ermm, ramai rakan-rakan aku yang bertanya aku tentang nyh, apa yang aku dapat dari blog, apa yang aku dapat dari menulis di blog, apa faedahnyer berejam-jam didepan laptop, ada yang menyatakan bahawa mewujudkan blog nyh sebagai membuang masa dan just sebagai medium untuk mencapap or in other word, nak famous jer...
Bagi aku yang sudah 4 bulan berblogging, walaupun baru dalam dunia nyh tapi aku tak termakan pown dengan kata-kata mereka yang mem-ban kan bidang blog nyh...
So untuk part pertama nyh aku nak cerita apa yang aku dapat dari blog nyh adalah kawan baru, maybe akan ada yang cakap:
"kalau setakat nak kawan ramai baik bersosial di facebook jer"
Tapi just satu aku nak cakap, setakat nyh berapa banyak kawan baru yang korang dapat dari facebook? Bagi aku, aku rasa walaupun dah berfacebook selama lebih 3 tahun aku rasa dari blog aku yang baru berusia 4 bulan nyh lagi ramai kawan yang aku dapat...
Lagi satu, dengan kawan baru yang korang dapat dari dunia blog lagi banyak yang hendak korang bincangkan dari kawan di facebook, adakah korang nak bersembang mengenai facebook??? kalau kawan dekat blog banyak benda pasal blog boleh aku sembang...
Apa ada dengan facebookk.. -.-
p/s: apa beza berejam depan laptop untuk update blog dengan main game??

3 Kata:

saya suka dengan data penapisan kronologi ferdaus...ini kerna ,akue pun adalah newbie di blog...tp jika terlalu kawan sgt pun macam x sempt nak layan semua...setengah yang selalu melawat dan mempunyai kronologi yg menarik...memg akue suka.....hihi..

kiter adalah serupa dr pengamatan blog berbanding facebook.....

hihi.nice kronologi...like2x

blogger lebey bnyk dpt pengetahuan am drpd org bese...kalo x caya, cuba smbg2 ngan blogger n smbg2 ngan org yg bukan blogger...sgt jelas perbezaannya....

kwn di fb ngn kwn di blog, ade kelebihan & kelemahan msg2. klu dkt fb, mybe byk borak2 pasal diri n btnye khabar. klu kat blog, bleh bincang pasal blog n kongsi pendapat. dkt mne2 pon bleh cri kwn. berkawan biar beribu2. hehe.

Btw, hi! sy yaya. jemput la singgah blog sy http://yoyayee.blogspot.com/ :)

 
Web Analytics