Home » » Aku popular kerana youtube

Aku popular kerana youtube


Youtbe...Of course semua penduduk Bumi nyh dah mengetahui tentang kewujudan laman web yang kedua paling banyak dikunjungi oleh penduduk dunia selepas Facebook.com ,kehebatan Video Hosting terbesar dunia nyh memang tak dapat disangkal lagi kerana di Video Hosting terbesar inilah tempat or medium terbaik untuk dijadikan platform untuk mempromosikan produk korang or diri korang sendiri...




Kita tak payah susah-susah nak melihat jauh ke negara orang, lihat saja dalam negara kita yang tercinta ini, Malaysia...berapa ramai yang berjaya hanya kerana menjadikan Youtube sebagai permulaan karier mereka seperti yang paling famous sekarang Cikgu Shida dan Najwa Latif atau famous dengan nama Si Gadis YouTube, tak lupa juga beberapa yang telah terkenal seperti Yuna dan seangkatan denganya dan antara vlogger yang terkenal seperti Mat Lutfi dan Anwar Hadi...


So bagi pendapat aku kalau korang nak jadi popular, rakam apa-apa v-log dan uploadkan kedalam youtube, confirm anda akan berjaya namun bergantung kepada apa yang anda perjuangkanlah...Tak mustahil korang akan jadi seperti Justin Bieber or Justin Timeberlake mahupun Justin Ferdaus yang penting namun haruslah berjaga-jaga kerana youtube jugalah anda mungkin kecundang di mata dunia :)


p/s:sihat ke tak adik2 baru aku sekarang:)

5 Kata:

kalau nak buat video ni kene ade effort dan minat yang tinggi....

Nice input!!

aku suke!! sempoi arr blog nih!!

ada masa follow la blog aku yerk

http://mat-jungle.blogspot.com/

aku sudah follow kamu pnya :)

hahaha , adik2 baru sehad . sehad :))

hehe.. upload suara je , gmbr xda.. :P

 
Web Analytics