Home » » Aku jumpa Ben Ashaari

Aku jumpa Ben Ashaari

Nyhlah akibatnyer kalau diri tuh pemalu, adoii...menyesal tak sudah aku time event conference World Blogger Summit dekat PWTC semalam, for your information aku, UPNM hantar untuk join conference nyh...UPNM dah bayar so ape lagi, pergi jela dah la nyh pown yang aku tunggu, untuk jumpa well known bloggers around the world. so the easiest way is dengan acara macam nyhlah...


But for sure apa yang kita harapkan tak semuanya menjadi, sebelum aku hadiri conference nyh memang aku hajati untuk bertemu sesape jela famous blogger Malaysia and ape yang aku harap-harapkan tuh hampir jadi kenyataan...


BUKTI AKU JUMPA BEN ASHAARI:)
TAPI GAMBAR TIADA :(


Nway lepas settle semua event world Blogger Summit dekat PWTC dalam pukul 5.45 dan lepas tunggu cabutan bertuah IPhone 4 dari Celcom, aku pon siap2 lah nak balik kan, pastuh time keluar dari dewan aku ternampak someone yang serupa sangat macam famous blogger, Ben Ashaari pakai baju batik hijau depan dewan tuh..

Banyak kali jugaklah mundar mandir dekat depan dewan tuh nak tegur tapi aku dengan member aku sorang nyh asyik lepas tangan jer, last-last time dah decide siapa yang nak pergi tegur tetibe lak geng2 blogger cam akak Milimilo berkumpul depan abg Ben so apa lagi memang angkat blah ah...*pulang dengan hampa


p/s:bila nak jadi peramah nyh yer..

3 Kata:

Jom try keje as a sales exec / promoter, try 1-5 bulan konpem peramah super, xtkut orang cam aku haha :P

haa... amek ubat.. kan dah rugi.. argghh!! rugi2.. (saje menambahkan frust ko)*muehehe..

Gee baru tulis "Ada yang marah tentang isu couple?"

wah3... best laa UPNM sponsor. Bro Framestone and geng pon ade org sponsor. aku je berbayar. huhuhu

p/s: kami balik skali... tp Bro Ben turun smpai mane ntah. xprasan. aku ngan Bro Framestone smpai Kelana Jaya.

 
Web Analytics