Home » » SEGMEN BUDAK CHOMOT | REVIEW JANGAN TAK REVIEW!

SEGMEN BUDAK CHOMOT | REVIEW JANGAN TAK REVIEW!



Apa yang aku perasan sekarang ni trend tengah buat blog review, and memandangkan tuan punya header ank suruh review blog dye so aku pon nak gak join the club la...


Pemilik blog ni sebenarnya memang aku tak kenal langsung and dia nyh budak chomot(bukan aku kata ok memang tagline dia:)) ) yang tinggal di Rawang, Selangor...

So apa yang aku nak komen erkk pasal blog dye, segan sebenarnya nak komen pasal blog orang lain tapi demi menyahut seruannya aku join jugakla, berdasarkan apa yang aku tengok as newbie dalam blogger nyh tentang blog dia semuanyer ok jer kecuali daisypath yang kat bawah header tuh ngan widget Hello Kitty kat kiri tuh, aku rasalah widget tuh tak penting pon buang pown takpe kot an an and daisypath tuh aku rasa letak jela kat bawah takyah la nak letak atas2 camtuh, tuh jela yang aku leyh komen cosh ilmu didada hanyalah seperti debu diatas cermin yang baru dibasuh...

Aku pon selalu gak baca blog dia, she tries her very best to be a good blogger and I do really impress with her effort. So, aku harap kau akan jadi top blogger suatu hari nanti ok, and aku harap aku dapatlah follow cam blog kau yang berjaya mengikat ramai follower:)))

Good luck and all the best in your future!

p/s: aku nyh memang pandai berkata-kata tapi blog aku buruk jugak..adoiii

2 Kata:

Hahaha, follower blog comot tu jugak ye :)

Komen yang bgus jugak, tak terfikir pun tadi.

Haha. Thanks review :)

Sayanglah benda dua tu nak buang.
Nanti Budak Chomot review blog ni pulak tau! Hee ;D

 
Web Analytics