Home » » SAMBUTAN HARI BELIA 2012 :NAK PANJANG, TAK NAK PENDEK

SAMBUTAN HARI BELIA 2012 :NAK PANJANG, TAK NAK PENDEK



Fuhhh...semalam adalah hari terakhir bagi sambutan hari belia yang bertujuan mengumpulkan satu juta belia di Putrajaya, banyak dan pelbagai aktiviti yang dijalankan disana, memang banyak ah an sampai 200 aktiviti yang diatur sepanjang 3 hari aktiviti berlangsung...


Kemeriahan sepanjang sambutan hari belia disana memang jelas terasa walaupun aku hanya sempat hang out pada hari sabtu dekat situh, tapi longgar lutut beb nak teroka semua aktiviti dekat situh tapi aktiviti yang paling aku tunggu adalah dekat booth SASUKE tapi hampeh lama aku tunggu takde pown peserta pon tapi takpelah time aku dekat sana sempatlah aku jumpa Perdana Menteri kita yang dalam perjalanan ke Masjid Sultan Mizan untuk majlis khatam Quran...


Secara overallnyer sambutan hari belia memang terbaek ah and dengar kata berjaya mengumpul satu juta belia walaupun 3 hari berlangsung, baguslah tuh an...so apa yang aku baca di akhbar kosmo harini, Kementerian Belia dan Sukan nak memanjangkan tempoh samnbutan hari belia 2012 dari 3 hari ke seminggu, perghhh!! lama tuh sempatlah aku teroka full aktiviti untuk tahun hadapan, mudah-mudahan berjayalah yer...


Artikel Kosmo 30 May 2011


PUTRAJAYA – Kementerian Belia dan Sukan bercadang memanjangkan sambutan Hari Belia Negara (HBN) selama seminggu berbanding tiga hari sebelum ini.
So kalau tiga hari barjaya kumpul 1 juta, tahun depan seminggu maybe 3 juta lak an, nway congratlah kepada sesape yang terlibat dalam sambutan ini dan termasuk kepada seorang member aku yang turut terlibat sebagai crew time harituh, time aku datang tak sempat nak berjumpa dia, takde jodohlah an...



Tanda aku berada di Putrajaya untuk menyokong himpunan 1 juta belia!!

2 Kata:

ske tgk askar pki bju no.3! smart.

kamu ke ni yg pakai uniform? emm... ari tu ad mntak tlg wt header kan? maw kah?

 
Web Analytics