Home » » CERITA BUDAK-BUDAK: MANJA BETOL LA

CERITA BUDAK-BUDAK: MANJA BETOL LA

        Sepanjang aku bercuti selama seminggu arituh aku perasan yang budak-budak sekarang banyak manja lorhhh, aku kata camtuh because time aku cuti aku adalah perhatikan gelagat budak-budak sekolah naik bas and yang paling memeranjatkan aku budak form 1 yang kene teman ngan mak dia naik bas sekolah aduyaii..childish betol lahhh budak-budak sekarang, dah amik UPSR kan adikk...

        Tengokkan gelagat budak tuh teringat kenangan zaman muda dulu kala, before UPSR lagi dah naik bas dari Kamunting pergi Taiping semata-mata nak gi Library yang banyak aweks-aweks baca buku kat cituh, bukan tuh jer, takat naik bas sekolah senyap-senyap pown dah jadi pekara biasalah...



        Apa yang telah membuatkan budak-budak sekarang tak leyh follow jejak langkah aku yang berani naik bas tahlah, maybe banyak makan pasir kot *tetibe

5 Kata:

budak2 skrng mmg byk perbezaan dgn kita dahulu kala. manja terlebih. anak zaman kita nanti,tak tahu pulak..haha:)

heho...biasalah tuh...zaman kan dah maju sekarang...#tetiba XD

 
Web Analytics