Home » » ALHAMDULILLAH AKU MASIH BOLEH MENULIS

ALHAMDULILLAH AKU MASIH BOLEH MENULIS



Actually aku nak post pasal entry nyh semalam lagi tapi disebabkan masalah apa tah kat server blogger nyh terpakselah aku simpan idea masam aku nyh semalaman, tapi alhamdullah pagi nyh aku bangun and terus je stalk kat dashboard and apa yang aku realise, dashboard nyh dah boleh masuk, so apa lagi aku curahkanlah idea picisan nyh tok berkongsi ngan korang semua...


Cuba korang check kalender, semalam adalah 13 Mei kan kan, aku tengok kat dashboard aku tak ramai pown yang post pasal hari 13 mei nyh, ke korang dah lupa apa yang terjadi pada tarikh yang sama hari ini tapi pada tahun 1969, peristwa 13 mei? ingat ingat??, papepown alhamdullah pada tarikh yang sama pada tahun ini kita takde pown mengangkat parang or sepanduk melawan sesama malaysia seperti yang berlaku pada satu ketika dahulu...


Nyh semua disebabkan perpaduan yang masih erat dalam kalangan rakyat Malaysia walaupown banyak peristiwa yang hampir menggugat perpaduan negara, nway sesamalah kita berdoa agar ketenagan dan perpaduan nyh ada selamanya, amin:P





\

1 Kata:

new header ?
nice lorh... :)
nway...
SELAMAT BERCUTI la ye....

 
Web Analytics