Home » » HARI AHAD..HARIKU

HARI AHAD..HARIKU

        





        Menghabiskan hari minggu di kolej jer...Dah seminggu aku penat ke kelas yang xhabis-habis...Dengan final projek yang tak luak-luak lagi...penat memikirkan penyelesaian tok last assingment before final exam sem nyh...Aku lak bila dapat batuk memang susah nak baik. Abis 3-4 botol ubat beli kat farmasi pun belum tentu boleh baik...Dah tak minum ais, makan ubat cukup masa...tapi mungkin sebab masih makan yang bergoreng kut...plus kat dalam tekak terasa gatal jer. 

        Bangun diawal pagi kerana tak nak mensia-siakan hari cuti yang teragung nyh.hari laen boleh tido,tido kat kelas,tido kat memane jela tapi bila lagi mau lepak lama-lama kat bilik an...sedikit menyesal selepas tertido diawal waktu malam semalam selepas menyiapkan final project web design yang tak gak siap...


        Sebelum menulis entri nie, baru abis layan program realiti "Maharaja Lawak" kat youtube...maklumlah kekurangan bajet or jeles melihat kami pelajar menonton tv menyebabkan pihak universiti melarang membawa segala alat elektronik selain laptop nyh..nway dengan youtube nyh pown aku tergelak sorang2 tengok lawak hambar diorang. Dalam hati lebih bagus tido tapi disebabkan tak mahu mensia-siakan hari ahad,aktiviti itu jugak aku pilih...



        Sudah tak dew teman untuk bergurau senda...laptop ini jugak menjadi pilihan terakhir untuk menemani aku dihari ahad...tuh jela sekadar berkongsi if nak merapu lebih-lebih..so sory!minggu nyh menjadi minggu loser aku..teet!

4 Kata:

selalu org bangon lambat hari cuti..qada tido la kononnye..kau yg fes aku jumpe bgon awal sbb hari ni hari cuti..

btw..aku tag kau..nak join?

http://afifahaddnan.blogspot.com/2011/04/contest-peng-edit-paling-best.html

thanks follow aku~

hahah...alaa..to me,ari laen pown boleh tido pew..ari ahad jela yang leyh rocking2..hahha

ahad best yaw ^^ haha .


BTW,nice blog :)
follow u

Ainnur Afiffah :)..hehhe..yezza..terbaek giler

 
Web Analytics