Home » » AKU MASUK TV!!

AKU MASUK TV!!

Ehem-ehem...lega sikit rasa hati ini lepas meluahkan rasa hati aku dekat post aku before nyh:MY HEART IS FRAGILE...:'(...maybe salah aku yang cepat sangat terasa an..ok done!kite lupakan all that things..xbest pown pikirkan bende camtuh...


Nway pagi tadi time dekat class ethic in ict,member aku nyh kecoh sal satu application kat facebook yang leyh wat video untuk all the facebook user..korang juz uploadkan gambar terbaek korang and masukkan nama and juz tunggu untuk dye proses...tak lame pown..keajap jew dye nak loading untuk siapkan video untuk korang semua...


Aku tertarik gak tengok video tuh..superb giler..nak try time tuh,malu so tunggulah balik bilik...then sampai jew bilik,tak pikir pasal final project ngan assigmnt yang bertimbun tertangguh tuh aku terus log in facebook and cari application tuh..finally jumpe:))

 Nway sume video same jew juz yang lain picture yang korang upload and name korang jelah..and know what nyhlah hasilnya:))


Aku nak uploadkan dalam blog nyh tak leyh..so korang leyh click kat link bawah nyh..untuk sesape yang belom cube..trylah yer..seyesly beshh:)))






                        selamat mencuba:)

 
Web Analytics